Aura Face Contour Palette



Aura kozmetika ima sirok asortiman proizvoda koji se mogu naci po dosta pristupacnim cenama. Rec je o brendu iz Srbije ,tacnije iz Nisa,te ukoliko se odlucite na kupovinu malo jeftinijih proizvoda Aura kozmetika moze biti pravi izbor za vas a uzgred necete brinuti sta stavljate na lice jer je sminka ispitana.
Dosta dugo sam tragala za idealnom paletom za konturisanje. Isprva nisam znala na koji nacin da odaberem pravi proizvod za sebe. Na kraju sam se odlucila za ovaj proizvod i mogu vam reci da se nisam pokajala. Mozda je i cena proizvoda imala uticaja na moj izbor,ali svakako sam zadovoljna onim sto sam izabrala.
Ovaj proizvod dolazi u crnoj plasticnoj kutiji. Paleta je taman tolike velicine da moze da stane u saku,idealna je za svaku torbicu,tako da je mozete poneti sa sobom kada putujete negde. Nakon otvaranja videcete da se u pakovanju nalaze dve palete za konturisanje,puder za fiksiranje i hajlajter. Zaboravila sam da napomenem da se na gornjem kapku palete nalazi ogledalo.
Krenucemo od prve nijanse.
FIX je puder za fiksiranje. Ovaj puder ima blago zuckastu nijansu,mene iskreno malo podseca na banana puder. Moze se koristiti za fiksiranje korektora ispod ociju ali i za celo lice ukoliko samo nanosite puder. Ja sam ga koristila za podrucje ispod ociju ali i za T zonu,jer imam mesovitu/masnu kozu. Puder lepo matira i kontrolise stvaranje dodatnog sebuma. Malo sam se plasila nijanse,jer sam do sada uvek koristila translucentne pudere. Ali na moje iznenadjenje nijansja pudera se skoro i ne primeti na licu. Prijatan je na kozi i ne stvara osecaj tezine na licu. Bez fiksatora puder je postojan nekoliko sati,sto je meni idealno jer retko nosim sminku preko celog dana.
HIGHLIGHT je dosta blag za moj ukus. Malo je drugaciji od onih koje ja korisitm. Rec je o sedefastoj nijansi sa rozikastim presijavanjem. Ne znam kako bih definisala uopste nijasnu,kao neka pearl(biserna) boja. Ja u sustini ne volim sedef boje pa je mozda to razlog zasto mi se nije svideo na prvu loptu. Highlight sam probala,ali samo u kucnoj varijatni. Ono sto mogu da vam kazem jeste da je veoma lagan,uopste se ne osecan na kozi. Nijansja nije toliko intezivna,ali mozda ukoliko stavite u vecem sloju mozda bi se i vise sijalo. Ne bih da komentarisem ostalo jer ga nisam mnogo koristila.
SOFT BRONZE je svetlija nijansa za konturisanje. Pruza kozi prirodan izgled i definise konture lice. Jako se lepo blenda i lepo se stapa s kozom. Ovu nijajnsu nisam samostalno koristila,mesala sam je s Soft Skulp nijansom da bih ublazila njenu tamniju nijasnu.
Sto se tice SOFT SKULP nijanse,isprva sam mislila da nije dosta pigmetovana,medjutim pogresila sam. Nijansa je dosta pigmetovana,tamno braon boje,treba paziti prilikom nanosenja,da ne stavite preveliku kolicinu,jer moze izgledati neprirodno na licu. Ova boja se dosta dobro blenda,tako da se nijansa lepo stapa s puderom. Napomenula sam da ja obe nijanse mesam,jer imam svetliji ten. Inace ne volim jako naglasene konture. Vise volim blago definisane konture koje daju prirodan i svez izgled licu. Preko konture obicno stavim bronzer da mi malo utopli izgled.
Ovako nijanse izgledaju. Nemojte da osudjujete jer nijanse nisu 100% vidljive,slikala sam telefonom,jer kameru nemam. Ali nadam se da ce vam opis pomoci ukoliko se odlucite na kupovinu ove palete. Inace rec je FAIR nijansi,koja je pogodnija za osobe sa svetlijim tenom. DARK je pogodnija za osobe sa tamnijim tenom. Ja sam ovaj proizvod kupila u Lilly drogeriji i mislim da je kostao oko 795din,nisam sigurna u potpunosti. Mada njihove proizvode mozete naci i na Lilly Drogerie Online Prodavnica,

Коментари

Популарни постови