Moji favoriti za negu i brži rast kose



 Žene iz Indije su odavnina poznate po dugim kosama,da li ste se zapitale zašto? One u svojoj nezi koriste potpuno prirodne proizvode  pre svega proteinske maske i bogata ulja. Ulja osim za negu kose koriste i za telo. Ulja sadrže esencijalne masne kiseline (koje inače naš organizam ne stvara), te su veoma dobre za negu i kože i kose. Mnoga ulja deluju antibakterijski, protivupalno, pospešuju cirkulaciju kože glave a samim tim dovode do rasta kose.

Moderan način života,stalan uticaj stresa nepovoljno deluje na ceo naš organizam. Svaki organ ili sistem organa reaguje drugačije, nekada  tih promena nismo ni sami svesni. To je i slučaj sa mnom. Dugo sam verovala da imam sezonsko opadanje kose, ali ta "sezona"  trajala skoro 2 godine. Detaljnim analizama otkrilo se nešto drugo posredi i otkrila sam uzrok prekomernog gubitka kose.
Počela sam postepeno da menjam način života. Delimično sam promenila ishranu i počela sa sopstvenom metodom oporavka kose.

Prva dva proizvoda koja želim da vam predstavim su ulja.

1. Dr. C. Tuna Vitalizing Garlic Oil iz Farmasija.





Ulje se nalazi u staklenoj bocici od 30ml. Na čepu postoji on-off metoda. Ulje je tečnije strukture nije gusto kao serum. Oseća se miris belog luka, ali nije toliko intenzivan.. Koristi se jednom nedeljno, tako što se mala količina stavi na vrhove kose, a potom umasira. Meni se ova medota nešto nije pokazala efikasnom,pa sam ulje stavljala na koren kore i umasirala. Nakon pola sata držanja kosa se može oprati. Ja sam ovo ulje naručila preko instagram profila devojke koja radi sa Farmasi kataloskom prodajom. Ulje sam naručila po akcijskoj ceni 350din. 01.2019.god redovna cena je negde oko 1000din.

2.Drugi proizvod je nezaobilazno kokosovo ulje.


Kokosovo ulje je poznato po svom učinkovitom efektu na rast kose. Ja koristim ovo pakovanje koje možete naći u bilo kom marketu ili prodavnici zdrave hrane. Koristim ga na isti način kao i ulje belog luka,utrljam ga u koren kose, masira 2-3min,a potom sačekam nekoliko sati ili prespava, pa tek sutradan operem kosu. Ovo ima znatno bolji efekt na kosu, ali je malo nepraktičan. Naizmenično koristim ova ulja, jedne nedelje-jedno, druge nedelje-drugo. Cena ovog pakovanja je oko 500-600din,ali verujte mi, veoma se sporo troši i imaćete ga dosta dugo. 

Sledeci proizvod koji želim da vam predstavim je Krauterhof šampon sa belim lukom.


Šampon dolazi u plastičnoj boci od 500ml. Boca je malo neprakticna jer ima širok otvor, te je malo teze dozirati količinu šampona. Ja sam to rešila tako što sam izvesnu količinu presipala u drugu praktičniju bocu. Šampon je bezbojan i veoma blagog mirisa, čak se miris belog luka i ne oseća. Međutim pošto sam svašta čitala na netu, videla sam i neke članke u kojima se savetuje da se nareže nekoliko češnja belog luka  i stavi u šampon a potom tako da odstoji nedelju dana, zatim se luk vadi. E tada se šampon oseća na beli luk. Baš se oseća. Ukoliko nekome smeta miris, onda ne preporučujem ovo. Kosa se veoma lepo ispira, imate onaj osećaj škripanja pod prstima. I moze se osetiti na beli luk par sati nakon pranja. Mada ja sam našla rešenje i za to. Ono što bih još napomenula je to da sam u početku imala perut od šampona, najviše na prelazu čela i sklapa, međutim posle nekog vremena perut je prestala da se javlja. Verovatno se koža glave navikla na šampon. Šampon možete naći u skoro svim prodavnicama i košta oko 350din.

Nakon pranja kose koristim dvofazni sprej za kosu. Reč je o Advanse TECHniques duo spreju. 


Reč je o spreju koji sadrži kompleks 5 ulja koji utiču na ishranu kose. Nalazi se u plastičnoj boci od 100ml. Pre upotrebe bocu treba promućkati kako bi se uljana i vodena faza sjedinile. Nekoliko puta naprskam kosu, koren izbegavam da se ne bi mastilo. Nakon korišćenja ovog spreja kosa mi je meksa i lepše miriše. Ovo sam naručila u Avon-u.

Još jedan finalni proizvod,takođe iz Avon-a.
Reč je o serumu za krajeve kose sa arganom i kokosom. Serum je dosta gust, mirise na kokos. Serum stavljam na suvu kosu, 2kapi su mi sasvim dovoljne. Osim na krajeve ulje stavljam i na donju polovinu dužine kose. Krajevi nakon upotrebe ovog seruma su mi manje suvlji i kosa mi je "ukrocena". 




I za kraj da ova priča ne bila bila uzaludna, svoju priču ću potkrepiti slikom. 





Kosa je počela da mi raste,  po obodu skalpa, kao možete da primetite. U početku su ovi sateliti bili kraći, ove dlake ne mogu da obuzda, ali ne žalim, ukoliko cu kao rezultat imati gušću i jaču kosu. Proces je dugotrajan i za ovakav efekat mi je trebalo nekoliko meseci.

Nadam se da vam se svideo ovaj post. Pišite mi u komentarima da li ste imale sličan problem i na koji način ste ga rešile🌸

Коментари

  1. Hvala na savjetima,puno si mi pomogla oko krauterhoff šampona,imam perut,koristim je 3 ned.ali se nadam da će mi nestati.Kokosovo ulje sam koristila 2 god.sve pohvale,još bi dodala da nekad pomessm kapi koprive i pantenol pa naprskam na korenove.I svakako crni Schwarzkopf sprej na krajeve odličan.Puno pozdrava

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови