Avon Planet Spa Treasure Of The Desert



Kao i sto sami znate Avon kozmetika nudi sirok asortiman za negu lica i tela. Jedan od njih jeste i Planet Spa kolekcija. Ova kolekcija spada u “nazovimo” luksuznu kolekciju a njihovi proizvodi su fenomenalni. Bar oni proizvodi koje sam ja dosad isprobala. Skoro sam dobila 2 nova proizvoda pa sam htela s vama da podelim svoje misljenje o njima. Rec je o maski za lice sa marokanskim uljem i rasul glinom i pilingu za lice takodje sa marokanskim uljem.
Prvo cu vam pricati o maski za lice. Maska dolazi u veoma lepom pakovanju od 75ml. Maska je svetlo-braon boje,blagog mirisa ,ali veoma prijatnog,ne bih mogla da vam definisem na sta me podseca miris. Guste je teksture,lako se razmazuje na licu. Masku mozete naneti posebnom cetkicom za nanosenje ili jednostavno prstima. Ja to radim prstima. Kao i kod svake maske izbegavam podrucje oko ociju i predeo oko usana . Nanosim je u tankom sloju,ali tako da mi cela koza bude prekrivrena njome. Maska se na licu drzi 10-15min,a potom se ispira mlakom vodom. Ja je nekad drzim i duze. Prilikom susenja maske na licu, ona ne pobeli i ne puca kao sto je slucaj sa maskama koje sadrze drugu vrstu gline u svom sastavu. To je svojstvo Rhassoul gline. Jedina mana ovog proizvoda je sto se tesko skida sa lica.
Maska ne izaziva peckanje na licu,niti bilo kakvo crvenilo,sto je zaista dobro. Inace imam dosta osetljivu kozu tako da sam dosta probirljiva kada su u pitanju mazalice zalice.


A sada malo reci o pilingu za licu. Piling kao i svaki piling ima isti zadatak,da ukloni necistocu sa lica i skine mrtvi sloj celija. Pakovanje takodje dolazi u zapremini od 75ml.
Ima dosta slicnosti sa prethodnim proizvodom. Po meni su identicnog mirisa,verovatno zbog marokanskog ulja. Maska je veoma svetle boje i znatno mekse teksture od maske. U sebi sadrzi neke cestice koje vrse piling koze . Maska se umasira kruznim pokretima u prethodno vlazno lice. Masiram kruznim pokretima nekoliko minuta,nakon toga isperem lice mlakom vodom i lice obrisem peskirom. Lice nakon toga je zaista mekse. I ono sto sam primetila jeste da mi smanjuje vidljivost pora. Piling je okej,ali nije izazvao neki woow efekat,jer ono sto on radi,rade i drugi pilinzi. Ali miris mene stvarno odusevljava.


Коментари

Популарни постови