Golden Rose HD Foundation


  Skoro sam otkrila ovo malo cudo od Golden Rose. 
 
  Ukoliko zelite puder za svaki dan,sa srednjom moci prekrivanja a da ga uopste ne osecate na licu ovo ce biti idealan puder za vas.
 
  Puder dolazi u plasticnom pakovanju,malo drugacijeg dizajna. Zapremina ovog pudera je 30ml. 

  Puder sam koristila vise puta I mogu vam reci da sam za pocetak odusevljena. U  sam bila malo skepticna,jer sam dosta citala o ovom puderu,te su iskustva razlicita. 
 
   Moja koza je kombinovanog  tipa,uglavnom T zona je problematicna i tu brzo prosijam ukoliko ne setujem puder. Ovaj puder je srednje teksture,ni previse gust ni previse tecan. Lako se nanosi na lice,ne susi se brzo. Ja ga nanosim beauty blenderom ,puder se veoma lepo stapa s kozom ,lepo popuni i zagladi pore,a ponovo koza moze normalno da dise. Puder ne daje osecaj tezine na licu. Veoma je lagan I prijatan za kosu. Daje kozi ujednacen ten I svez izgled. Puder ne oksidira. U sebi sadrzi SPF 15 sto je jos jedan dodatan plus ,bar u mom slucaju. Puder zadrzi I vitamin E koji je antioksidans I dodatno ishranjuje kozu. 
Puder se moze nadograditi,ukoliko zelite malo bolju prekrivnu noc,ali za svaki dan meni je dovoljan jedan sloj pudera. Obavezno posle stavljanja pudera setujem lice puderom u prahu,tako da sam jedno 4-5h mirna sto se prosijavanja tice. Naravno da to zavisi I od aktivnosti u toku dana I tipa koze. 
 Moj puder je u nijansi 104 Beige. Mozete ga naci uLilly Drogerijama za 580din. Akcija traje do 30.10.2018.god.
Da li ste koristile ovaj puder? Kakva su vasa iskustva ? 🌸

Коментари

Популарни постови